10 تا از بهترین ساعت مچی های برند سیکو

استارت برند ساعت سیکو توسط شخصی بنام کینتارو هاتوری 22 ساله آغاز شد که در اوایل فعالیت خود به فروش و تعمیر ساعت می‌‌پرداخت و بعد از آن، در شهری به نام سیکوشا، یک کارخانه ساعت‌‌ سازی راه اندازی کرد. و در آن به تولید ساعت‌‌های مختلف، از ساعت‌‌های دیواری گرفته تا اولین ساعت‌‌ های جیبی پرداخت. اولین ساعت مچی خود به نام لورل را روانه بازار کرد.

برند سیکو دارای فعالیت های متنوعی از جمله ساعت مچی، ساعت دیواری، تجهیزات الکترونیک، نیمه هادی ها، جواهرات و محصولات نوری می‌باشد اما شهرت اصلی این شرکت به دلیل فعالیت آن در ساعت‌ سازی می باشد. به علاوه دقت بالای محصولات ژاپنی و همکاری در مسابقات ورزشی چون جام جهانی فوتبال و المپیک، باعث شهرت و جذب طرفداران زیادی شده است. ساعت سیکو، ضد آب، دارای موتور ساعت اختصاصی، بهترین کیفیت در ساخت قاب و همچنین دارای قیمت مناسب است .این برند دارای کالکشن های خاص و مختص به خود برای ساعت مردانه و زنانه است که به طور کلی به آنها اشاره می‌کنیم: مجموعه کریدور که ساعت های آن ساخته شده از فلزات گرانبها و دارای سبک کلاسیک و تلفیقی از سنتی و مدرن است، مجموعه آسترون که دارای فناوری اکودرایو و جی پی اس است، کالکشن پراسپکس که اسپرت و برای ورزش های خاص طراحی شده است.

کالکشن لوکیا که برای خانم ها طراحی شده و مناسب برای استفاده در روزانه است، کالکشن پریسیج و مجموعه محبوب سیکو 5 که معرف حضور همه هست و بسیار شناخته شده است و از جمله ساعت های مکانیکی این برند بوده، کالکشن پریمیر که تلفیقی از سبک کلاسیک، مدرن و اسپرت است. ما در اینجا قصد داریم 10 تا از بهترین و محبوب ترین ساعت های سیکو را به شما معرفی کنیم:

1 - ساعت سیکو مدل SNP114P2

این مدل ساعت ضد آب بوده و مقاومت آن در برابر آب تا عمق 100 متر است، فرم قاب در این مدل دایره و رنگ صفحه در آن مشکی است. ابعاد قاب 44 میلی متر، جنس قاب استیل ضد زنگ، جنس بند چرم طبیعی خالص، رنگ بند مشکی، نوع قفل سگکی ساده، جنس شیشه یاقوت کبود، نحوه بسته شدن درب پشت پیچی، تکنولوژی موتور در آن از نوع کینتیک و مختص برند سیکو، دارای دو موتور مستقل الکتریکی آنالوگ و دارای نشانگر روز و شب، تقویم آن تمام خودکار و هوشمند و تا سال 2099 با قابلیت احتساب سال های کبیسه، دارای نشانگر روزهای ماه است.

ساعت سیکو مدل SNP114P2

2 - ساعت مچی مردانه سیکو، مدل SSC597P1

این مدل ساعت سیکو ضد آب بوده و مقاومت آن در برابر آب تا عمق 100 متر است. شکل قاب در آن دایره و صفحه آن به رنگ مشکی است. ابعاد قاب در آن 43.4 میلی متر، جنس قاب استیل ضد زنگ، رنگ قاب مشکی، جنس بند استیل، رنگ بند نقره ای، نوع قفل پیوسته سه تکه دکمه ای، جنس شیشه یاقوت کبود، تکنولوژی به کار رفته در موتور آن خورشیدی و دارای موتور اختصاصی سیکو، دارای سه موتور مستقل الکتریکی آنالوگ، تقویم آن دارای نشانگر روزهای ماه است. و همچنین دارای کرنوگراف 1/1 ثانیه.

سیکو، مدل SSC597P1

3 - ساعت سیکو کد SFQ807P1

این مدل ساعت سیکو ضد آب بوده و مقاومت آن در برابر آب تا عمق 50 متر است. شکل قاب در این ساعت دایره و رنگ صفحه آن به صورت ترکیبی از چند رنگ است. سایز صفحه نمایش 29 میلی متر، جنس قاب استیل ضد زنگ، رنگ قاب نقره ای، جنس بند استیل، رنگ بند نقره ای، نوع قفل پیوسته دو تکه دکمه ای، جنس شیشه از کریستال معدنی، تکنولوژی به کار رفته در موتور کوارتز و موتور اختصاصی از خود برند سیکو است، دارای یک موتور الکتریکی آنالوگ و همچنین از نگین های سوارووسکی در آن بکار رفته است.

ساعت سیکو کد  SFQ807P1

2 - ساعت مردانه سیکو مدل SRK035P1

این مدل ساعت سیکو ضد آب بوده و مقاومت آن در برابر آب تا عمق 30 متر است، شکل صفحه آن گرد و به رنگ طوسی، جنس قاب استیل ضد زنگ، رنگ قاب نقره ای، ساعت بند چرم طبیعی خالص، رنگ بند مشکی، نوع قفل سگکی ساده، جنس شیشه یاقوت کبود، تکنولوژی به کار رفته در موتور کوارتز است و دارای یک موتور الکتریکی آنالوگ است.

5 - ساعت مچی زنانه سیکو مدل SKK878P1

این مدل ساعت سیکو ضد آب بوده و مقاومت آن در برابر آب تا عمق 100 متر است. فرم قاب دایره و رنگ صفحه سفید صدفی است. ابعاد قاب 33.3 میلی‌متر، جنس قاب استیل ضد زنگ، رنگ قاب ترکیب نقره ای و رزگلد، جنس بند استیل ضد زنگ، رنگ بند ترکیب نقره ای و رزگلد، نوع قفل پیوسته سه تکه دکمه ای، جنس شیشه یاقوت کبود، و در ساخت آن نگین اتمی به کار رفته است. تکنولوژی بکار رفته در موتور کوارتز می باشد و موتور اختصاصی خود سیکو می‌باشد، دارای یک موتور الکتریکی آنالوگ، تقویم آن دارای نشانگر روزهای ماه و دارای عقربه یا شماره های شب تاب و نوع صفحه نمایش عقربه ایی.

سیکو مدل  SRK035P1

6 - ساعت مچی مردانه سیکو، مدل SGEH81P1

این مدل ساعت سیکو ضد آب بوده و مقاومت آن در برابر آب تا عمق 100 متر است. فرم قاب دایره، ابعاد قاب 40 میلی متر، رنگ صفحه مشکی، جنس قاب استیل ضد زنگ، رنگ قاب نقره ای، جنس بند استیل ضد زنگ، رنگ بند نقره ای، جنس شیشه هاردلکس، نوع قفل پیوسته سه تکه دکمه ای، تکنولوژی به کار رفته در موتور کوارتز، دارای یک موتور الکتریکی آنالوگ، تقویم آن دارای نشانگر روزهای ماه است. نوع صفحه نمایش نیز عقربه ایی است.

سیکو مدل SKK878P1

7 - ساعت مچی مردانه سیکو، مدل SKZ209J1

این مدل ساعت سیکو ضد آب بوده و دارای مقاومت در برابر آب تا عمق 200 متر، فرم قاب دایره، ابعاد قاب 42 میلی متر، رنگ صفحه سرمه ای، جنس قاب استیل ضد زنگ، رنگ قاب ترکیب نقره ای و مشکی، جنس بند استیل ضد زنگ، رنگ بند نقره ای، جنس شیشه هاردلکس، نوع قفل پیوسته سه تکه دکمه ای تکنولوژی به کار رفته در موتور اتوماتیک و دارای یک موتور مکانیکی، دارای 23 سنگ قیمتی موتور، تقویم آن دارای نشانگر روزهای هفته و ماه و دارای عقربه یا شماره های شب تاب، قطب نما و نوع صفحه نمایش عقربه ایی.

سیکو مدل SGEH81P1

8- ساعت مچی زنانه سیکو مدل SRZ402P1

شکل قاب در این مدل از ساعت سیکو گرد و رنگ صفحه آن کرم است. قابل استفاده در روزمره و مناسبات رسمی، قطر قاب 27.5 میلی‌متر، جنس شیشه هاردلکس، جنس بدنه فلز، جنس بند فلز و رنگ آن طلایی، نوع قفل بند ضامن دار، رنگ بدنه طلایی و در قاب آن 11 نگین سواروسکی به کار رفته است و مجهز به موتور کوارتز ژاپنی است.

سیکو مدل SRZ402P1

9 - ساعت مچی زنانه سیکو مدل SKY661P1

فرم قاب در این مدل ساعت سیکو گرد و صفحه آن به رنگ آبی است. ساعتی لوکس و قابل استفاده در روزمره و مناسبات رسمی، قطر قاب 32.5 میلی‌متر، جنس شیشه یاقوت، جنس بدنه استیل، جنس بند استیل، رنگ بند نقره ای، نوع قفل بند ضامن دار، رنگ بدنه نقره‌ای، و همچنین در صفحه آن الماس به کار رفته است. دارای قابلیت نمایش روزهای هفته، تاریخ شمار و مقاوم در برابر آب و قابلیت نمایش 24 ساعته دارد.

سیکو مدل SKY661P1

10- ساعت مچی زنانه سیکو مدل SNK623K1E

فرم قاب در این مدل ساعت سیکو گرد و رنگ صفحه مشکی است، ساعتی لوکس و قابل استفاده در روزمره و اسپرت می باشد. قطر قاب 37 میلی‌متر، جنس شیشه معدنی، جنس بدنه استیل ضد زنگ، جنس بند استیل، رنگ بند نقره ای، نوع قفل بند ضامن دار، رنگ بدنه نقره‌ای و دارای تاریخ شمار، عقربه های شب تاب، میزان مقاومت در برابر فشار آب 3atm است.

سیکو مدل SNK623K1E

معرفی برند نیوی فورس

معرفی برند نیوی فورس مشاهده مطلب

راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات

راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات مشاهده مطلب

معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو

معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو مشاهده مطلب

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان مشاهده مطلب

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران مشاهده مطلب