ساعت کاسیو شکیل ترین محصول برای تکمیل استایل شما

ساعت های کاسیو

در گذشته های نه چندان دور انتخاب ساعت مچی برای افراد کار سختی نبود و اکثر افراد به سادگی یک ساعت مچی مورد پسند خود را انتخاب کرده و از آن استفاده می کردند. در آن زمان تنها کاربرد ساعت های مچی نمایش زمان روزانه بود اما در حال حاضر نقش این اکسسوری جذاب تغییر اساسی کرده و نه تنها ساعت می تواند نمادی از یک استایل خاص برای افراد باشد در بسیاری از موارد دیگر مثل نشان دادن تایم ورزش و .... نیز مفید است؛ به همین دلیل هم برندهای مختلف ساعت پیشرفت زیادی داشته و حتی بسیاری از افراد حاضرند مبالغ بسیار هنگفتی برای خرید ساعت مورد نظر خود بپردازند. یکی از بهترین و شکیل ترین برندهای خارجی نیز برند ساعت کاسیو است.

کمپانی کاسیو یکی از برندهایی است که در زمینه ی تولید انواع ساعت های مچی فعالیت کرده و طرفداران بسیاری دارد.

در این مقاله قصد داریم از این برند و ویژگی محصولاتش برای شما خوانندگان عزیز بگوییم.

بررسی تاریخچه ی ساعت کاسیو:

موسس کمپانی کاسیو فردی ژاپنی به نام کاشیو تادائو است، کاشیو در سال 1946 تصمیم گرفت اولین کسب و کار خود را پایه گذاری کرده و برند کاسیو را به ثبت برساند.

کاشیو تادائو قبل از تاسیس شرکت خود تجربه ی زیادی در زمینه تولید انواع محصولات خانگی مثل قابلمه ها و ماهیتابه ها و ... کسب کرده و توانسته بود جایگاه خوبی در این صنف به دست بیاورد؛ به همین دلیل هم بعد از تاسیس شرکت خصوصی خود، زمینه ی موفقیت او کاملا فراهم بود.

تادائو تا سال 1954 به تولید محصولات الکترونیکی مختلف مشغول بود و با تولید ماشین حساب های مختلف الکترونیکی شهرت بسیار زیادی کسب کرده بود در نهایت تادائو در سال 1974 اولین ساعت مچی برند خود را که دیجیتالی بود تولید کرده و انقلاب عظیمی در صنعت ساعت سازی به پا کرد.

بعدها ساعت های مچی مختلفی در کمپانی کاسیو تولید شده و هر روزه تغییرات بیشتری در آن ها به وجود می آمد؛ این تغییرات تا به امروز که ساعت کاسیو به یکی از بهترین ساعت مچی های دنیا تبدیل شده ادامه داشته و در حال حاضر اکثر افراد، از مردم معمولی گرفته تا بسیاری از سلبریتی ها به محصولات این برند علاقه مندند.

بررسی امکانات و قابلیت های ساعت کاسیو:

در حال حاضر ساعت های کاسیو از پیشرفته ترین ساعت های موجود در دنیا هستند و کاربران بسیاری بعد از استفاده از این محصولات شگفت زده می شوند، این ساعت ها هرساله پیشرفت زیادی کرده و امکانات بیشتری بر روی آن ها قرار می گیرد.

از جمله مهم ترین ویژگی های ساعت کاسیو موارد زیر می باشد:

امکانات ساعت های کاسیو

• Solar powered: solar powered یا همان انرژی خورشیدی قابلیتی است که با استفاده از آن می توان نور خورشید یا حتی نور لامپ های فلورسنت را به انرژی تبدیل کرد! این قابلیت، انرژی مورد نیاز ساعت را در زمان انجام فعالیت مختلف مثل زنگ هشدار و ... تامین می کند.

البته در زمان نبود نور خورشید یا لامپ فلورسنت می توان از باتری ساعت نیز استفاده نمود.

• GPS: این قابلیت برای تشخیص سیگنال های جی پی اس به کار می رود؛ کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت در شرایط مختلف، موقعیت زمانی و مکانی خود را تشخیص دهند؛ البته این قابلیت تنها برای بعضی از محصولات کاسیو فعال است.

• Radio-Controlled Watch: ساعت های کاسیو با استفاده از این قابلیت از 6 منطقه ی مختلف دنیا (دو منطقه مختلف در ژاپن، آلمان، آمریکای شمالی، چین، انگلستان) سیگنال های امواج رادیویی را دریافت کرده و دقیق ترین زمان را به کاربران نشان می دهند.

• Auto Light: این قابلیت به معنی نور اتوماتیک صفحه ساعت است؛ با وجود این امکان افراد می توانند نور صفحه ساعت خود را به گونه ای تنظیم کرده که در زمان تاریکی روشن شده و زمان را به آن ها نشان دهد. این قابلیت برای استفاده در موقعیت های اضطراری است و نباید در شرایط عادی از آن کمک گرفت، زیرا استفاده ی مکرر از آن باعث کاهش عمر باتری دستگاه می شود.

• نمایش سنسورهای سه گانه: این سنسور شامل ارتفاع و عمق سنج، دما و فشارسنج و قطب نما می باشد.

هریک از این آیکون ها در موقعیت های مختلف می توانند شرایط کاربران را نشان داده و میزان دما، ارتفاع و ... مشخص کند.

( این ویژگی ها تنها چند مورد از قابلیت های ساعت های کاسیو هستند. محصولات کاسیو امکانات بسیار زیادی دارد که ذکر تمامیِ آن ها در این مقاله مقدور نیست)

سخن آخر:

همانطور که در این مقاله گفتیم ساعت کاسیو از بهترین و لاکچری ترین ساعت های موجود در دنیا است، این ساعت ها متناسب با استایل های مختلف ساخته شده و می تواند برای هرفردی در هر سمت اجتماعی مفید باشد.

یکی از معتبرترین نمایندگی های ساعت کاسیو فروشگاه ساعت لوکس است که انواع ساعت های جذاب را ار برندهای مختلف به مشتریان ارائه می دهد، شما می توانید با اطمینان کامل ساعت کاسیو اورجینال را از فروشگاه ساعت لوکس خریداری کرده و استفاده کنید.

معرفی برند نیوی فورس

معرفی برند نیوی فورس مشاهده مطلب

راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات

راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات مشاهده مطلب

معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو

معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو مشاهده مطلب

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان مشاهده مطلب

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران مشاهده مطلب