دلایل استفاده ساعت سیکو

ساعت های سیکو

ساعت یکی از اکسسوری های بسیار جذاب است که تاثیر مهمی بر استایل افراد دارد، تفاوتی ندارد آقا باشید یا خانم؛ در هر حال وجود یک ساعت زیبا و متناسب با استایلتان می تواند ظاهر شما را بهتر نشان دهد. اما همانطور که می دانید فشن نیز یک علم بوده و هر کسی در آن تبحر ندارد به همین دلیل هم بسیاری از افراد ظاهر جذابی ندارند زیرا از علم فشن که مربوط به انتخاب لباس ها و اکسسوری های مناسب است آگاهی کافی ندارند، در این صنعت ساعت و انتخاب مناسب آن برای استایل افراد یکی از مهم ترین نکاتی است که آموزش داده می شود زیرا انتخاب ساعت خوب و با مارک و طراحی جذاب می تواند تغییرات عالی را در ظاهر افراد ایجاد کند. یکی از بهترین محصولات پیشنهاد شده در علم فشن به افراد خرید ساعت سیکو است زیرا محصولات این برند در عین اصیل بودن قیمت مناسبی داشته و بسیار شیک هستند.

اگر شما خوانندگان عزیز نیز علاقه دارید تا با ساعت های مختلف سیکو و برند این محصولات بیشتر آشنا شوید با ادامه ی این مقاله همراه باشید.

مروری بر تاریخچه ی ساعت سیکو:

برای اولین بار شخصی ژاپنی به اسم کینتارو هاتوری در سال 1881 مغازه ی تعمیر و فروش ساعت های مختلف را برای خود به راه انداخت، در آن زمان کینتارو 22 سال داشت و بعد ها در سال 1892 با به دست آوردن مهارت و تخصص بیشتری در این زمینه تصمیم گرفت یک کارخانه ی ساعت سازی در شهر سیکوشا تاسیس کند. در آن کارخانه ساعت های مختلفی تولید می شد؛ ساعت های دیواری و یا ساعت های جیبی که در آن سال ها بسیار در بین مردم رواج داشتند از جمله مهم ترین محصولات تولید شده در این کارخانه به شمار می رفتند.

در نهایت در سال 1913 اولین ساعت مچی کینتارو به نام (لورل) تولید شد و توانست محبوبیت زیادی به دست آورد. از آن زمان به بعد کینتارو نام برند خود را سیکو انتخاب کرده و به تولید انواع ساعت های مچی با طراحی های مختلف پرداخت.

یک قرن از تاسیس اولین کارخانه ی سیکو می گذرد و در طول این مدت، محصولات این برند پیشرفت زیادی داشته و به انتخاب اول بسیاری از افراد تبدیل شده اند.

مهم ترین ویژگی های ساعت سیکو:

• نوآوری در محصولات: اولین و مهم ترین ویژگی ساعت سیکو نوآوری و خلاقیت به کار رفته در تولید آن است، ساعت های سیکو توسط بهترین متخصصان این زمینه طراحی شده و با بهترین کیفیت و دقت تولید می شوند.

• تنوع زیاد: حتی اگر سخت سلیقه ترین فرد دنیا هم باشید برند سیکو یک محصول مناسب شما را خواهد داشت، ساعت های سیکو تنوع بسیار زیادی دارند و برای قشرهای مختلف با سلایق متفاوت مناسب اند.

• تکنولوژی برتر: از دیگر ویژگی های مهم ساعت سیکو که موجب تمایز این محصول با محصولات مشابه می شود این است که تکنولوژی های به کار رفته برای تولید آن بسیار پیشرفته است؛ این برند با استفاده از تکنولوژی های برتر موجود در دنیا محصولاتی با کیفیت تر از بسیاری از محصولات مشابه را به تولید رسانده است.

seiko watch

تشخیص ساعت سیکوی اصل از تقلبی:

با وجود اینکه قیمت ساعت های برند سیکو مناسب است اما با این حال عده ای از افراد با تولید ساعت های تقلبی سیکو قصد سوء استفاده از مشتریان این برند را دارند؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این قسمت از مقاله نکات تشخیص ساعت سیکوی اصلی از تقلبی را برای شما خوانندگان عزیز بازگو کنیم تا در خرید این محصول دقت بیشتری کرده و در نهایت انتخاب بهتر و مناسب تری داشته باشید.

• بررسی کامل ظاهر ساعت مورد نظرتان: اولین و مهم ترین نکته برای خرید ساعت های سیکو بررسی کامل ظاهر آن ها است، به خاطر داشته باشید قبل از خرید، عکس محصول موردنظرتان را در سایت اصلی برند سیکو چک کرده و سپس در هنگام خرید عکس را با ساعتی که انتخاب کرده اید مقایسه کنید و در نهایت اگر هیچ تفاوتی مشاهده نکردید می توانید با اطمینان بیشتری این خرید را انجام دهید؛ البته این تنها نکته برای تشخیص محصول فیک از تقلبی نیست اما مهم ترین نکته است؛ به خاطر داشته باشید برای بررسی این مورد کوچکترین جزئیات را هم در نظر بگیرید.

• بررسی کامل شماره سریال محصول مورد نظر: یکی از مشخصه های محصولات برند سیکو این است که تاریخ ساخت آن ها به صورت یک سریال 6 رقمی در پشتشان درج شده است، حتما قبل از خرید، این سریال را از سایت اصلی سیکو استعلام کرده و در زمان خرید از فروشگاه مورد نظرتان شماره سریال ثبت شده در سایت را با شماره سریال ساعتتان مطابقت دهید در صورتی که هردو عدد یکی باشد به احتمال زیاد شما در حال خرید یک ساعت اصل هستید.

• بررسی کامل موتور ساعت سیکو: موتور ساعت های تولید شده ی برند سیکو دارای دو مجموعه سریال 4 رقمی هستند، شما می توانید با وارد کردن این سریال ها در سایت اصلی اطلاعات محصول را به دست آورده و از اصل بودنشان اطمینان حاصل کنید.

• مقایسه ی قیمت ها: از دیگر نکاتی که می تواند به شما در تشخیص محصول اصلی کمک کند این است که قیمت محصول اصلی ثبت شده در سایت سیکو را با قیمت محصول مورد نظرتان مقایسه کرده و در صورتی که اختلاف قیمتیِ زیادی وجود نداشته باشد احتمالا ساعت سیکوی مورد نظرتان اصل است. اکثر ساعت های سیکوی تقلبی، قیمتی بسیار پایین تر از محصول اصلی دارند.

• انتخاب یک فروشگاه کاملا معتبر: قبل از خرید ساعت و یا هر اکسسوری های خارجی دیگری باید از فروشگاهی که برای خرید انتخاب کرده اید کاملا مطمئن شوید، در صورتی که آن فروشگاه از اعتبار کافی برخوردار نبوده و مشتریان قبلی از آن راضی نباشند، ممکن است فروشندگانش قصد سوء استفاده از شما را داشته باشند و محصولی فیک به جای محصول اصلی به شما بفروشند؛ پس حتما قبل از خرید تحقیقات لازم را درباره ی فروشگاه مورد نظرتان انجام دهید.

معرفی برند نیوی فورس

معرفی برند نیوی فورس مشاهده مطلب

راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات

راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات مشاهده مطلب

معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو

معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو مشاهده مطلب

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان مشاهده مطلب

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران مشاهده مطلب